SEO Specialist Den Bosch - Google Analytics Expert - Google Adwords - Online Marketing - Wordpress

Vindbaarheid en SEO

Wat is vindbaarheid en SEO?

Search Engine Optimization (SEO), zoekmachine marketing en zoekmachine optimalisatie zijn allemaal termen die gaan over hetzelfde: de vindbaarheid van een website verbeteren. Uw plaats in de zoekresultaten van Google op bepaalde zoekwoorden is afhankelijk van veel factoren. Eén van de belangrijkste factoren is de content, oftewel de (tekstuele) inhoud van de website. Daarnaast zijn de techniek, links vanaf andere sites (linkbuilding) en gebruiksvriendelijkheid van de site (usability) belangrijk voor de waardering van uw site.

Rocketeer Internet Marketing is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom websites en SEO. Deze nieuwe ontwikkelingen zet ik in om uw website beter vindbaar te maken.

Lokale vindbaarheid

De zoekresultaten die Google presenteert aan de zoeker zijn in steeds meer gevallen lokaal van aard. Wanneer je op je smartphone zoekt zullen de getoonde zoekresultaten  in veel gevallen sterk afhankelijk zijn van je locatie. Ook op je desktop / laptop zullen lokale resultaten worden getoond, en niet alleen wanneer je zoekt op ”zoekwoord + plaatsnaam”, ook ”zoekwoord” alleen komt weer binnen handbereik. Ik ben gespecialiseerd in het maken van een lokale strategie waarbij je lokale zichtbaarheid sterk toe zal nemen. In deze strategie zit het optimaliseren van je Google Mijn Bedrijf vermelding, het koppelen van Mijn Bedrijf met je website en het optimaliseren van de website op het gebied van local SEO.

Linkmarketing

Om uw website beter vindbaar te maken is het belangrijk dat er naar uw site wordt gelinkt vanaf andere sites. Bij voorkeur zijn dit relevante websites, dat wil zeggen websites die hetzelfde onderwerp hebben als uw site.

Ik kan de linkmarketing voor u verzorgen. Aangezien linkmarketing erg arbeidsintensief is, kan ik ook een linkmarketing plan schrijven specifiek voor uw website. Met dit plan in de hand, kunt u de linkmarketing zelf verzorgen en zo de kosten binnen de perken houden.

Voorbeelden kosten SEO

los uurtarief

op aanvraaguur
  • Consultancy
  • Trainingen
  • Analyses
  • Interim

Keyword research

€1400,-analyse
  • Onderzoek met clusters
  • Focus op relevantie
  • Ideale structuur
  • Metingen + rapportage

Tactisch SEO plan

€700,-website
  • Onderbouwde keuzes
  • Concreet actieplan
  • visueel in Powerpoint
  • (na Keyword research)

Website migratie

€1000,-domein
  • Migratie zonder traffic-dip
  • Ook URL’s uit het verleden
  • Meting voor en na
  • Technisch advies redirects

 

Aan de slag met SEO / Linkmarketing?